طراحی لوگو , قیمت طراحی لوگو , طراحی لوگو حرفه ای , طراحی لوگو اسم

طراحی لوگو

یکی از قسمت های مورد علاقه ما در پایان سال این است که به آینده نگاه کنیم. و یکی از راه های مورد علاقه ما برای انجام این کار این است که به روند طراحی لوگوهایی نگاه کنیم که در حال قدرت گرفتن هستند و برای تسلط بر صحنه در سال جدید آماده می شوند.

طراحی لوگو

بنابراین ما از جامعه طراحان خود از سراسر جهان پرسیدیم که به نظر آنها چه روندهایی در طراحی لوگو در سال 2022 عالی خواهد بود. سال گذشته لوگوهای زیادی را دیدیم که با ایده های نوآوری در محدودیت بازی می کردند. در سال 2022، ما شاهد لوگوهای جسورتر و کمتر محدود خواهیم بود - آرم هایی که برای جهانی طراحی شده اند که برای زندگی در یک بیماری همه گیر جهانی سازگار است. همانطور که به دهه جدید می پردازیم، این طراحی ها هستند که زیبایی شناسی دهه 2020 را ایجاد و تعریف می کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : دو شنبه 15 آذر 1400
بهترین سایت‌های خبری حوزه دندانپزشکی

طراحی سایت اخبار و قیمت خدمات دندانپزشکی ( https://iranmedicinenews.ir/ ) از جمله دسته‌بندی های محبوبی است که اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. لزوم ورود به دنیای مجازی و شروع فعالیت در اینترنت، هیچ استثنایی ندارد. مشاغل مرتبط با دنیای پزشکی از جمله کسب و کارهایی هستند که از سال‌ها قبل با طراحی وب سایت ورود به دنیای مجازی را آغاز کرده و فعالیت بسیار خوبی در آن دارند. افزایش طراحی سایت دندانپزشکی و دیگر انواع وب سایت های پزشکی سبب شده کاربران نیز بیش از پیش تلاش کنند سرویس‌ های خود را به صورت اینترنتی از آن‌ها دریافت کنند.

داشتن یک شعبه در اینترنت، اولین و اصلی‌ترین دلیل طراحی سایت دندانپزشکی است. امروز دیگر فعالیت در دنیای مجازی یک مزیت و برتری محسوب نشده و تبدیل به یک الزام شده است. به عنوان نمونه بیشتر بیماران، بعد از آشنایی با یک دکتر دندانپزشک و مراجعه به مطب وی برای درمان، تلاش می‌کنند با جستجوی نام وی در موتورهای جستجو، وب سایت او را پیدا کنند.

در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین سایت‌های خبری حوزه دندانپزشکی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

١. مجله دندانپزشکی هروی

در مجله دندانپزشکی هروی به بررسی اهمیت سلامت دندان ها پرداخته شده است. اولین گام برای سلامت دندان و لثه اگاهی عموم جامعه از ساختار دندان و رعایت ساده ترین نکات بهداشتی است. امروزه وسایل بهداشت دهان (خمیر دندان، مسواک، نخ دندان، دهانشویه و…)در همه جا و با قیمت مناسب یافت می شود پس آگاهی از چگونگی استفاده از این وسایل و برنامه ریزی روزانه برای اهمیت به این موضوع، بهترین روش درمانی هر جامعه می تواند باشد.

اهمیت رعایت بهداشت دندان و لثه برای پیشگیری از بیماری ها

با رعایت بهداشت دندان و به طور کلی بهداشت دهان علاوه بر سلامت دندان هایی سالم و زیبا ،می توانیم از بسیاری بیماری ها که به واسطه بیماری لثه و پوسیدگی دندان رخ می دهد جلوگیری کنیم. در ادامه به مهمترین این بیماری ها اشاره می کنیم:

  • رعایت بهداشت دندان و دهان می تواند احتمال زایمان زودرس را کاهش دهد
  • کاهش احتمال و شدت بیماری کلیوی
  • بهبود شرایط آرتریت روماتوئید
  • کاهش احتمال ابتلا به سرطان
  • کاهش خطر بیماری آلزایمر
  • امکان تشخیص به موقع پوکی استخوان در معاینات دندانپزشکی
  • کاهش احتمال ابتلا به بیمارهای ریوی
  • بهبود شرایط سندروم متابولیک
  • کاهش اثار قند خون بالا
  • کاهش خطر حمله قلبی و سکته مغزی
سلامت دندان ها

اهمیت بهداشت دندان ها در کودکان

بسیاری خانواده ها این تفکر نادرست را دارند که به دلیل افتادن دندان های شیری در کودکانشان و رویش دندان های دائمی، اهمیت رعایت بهداشت دندان های شیری کمتر است اما باید اشاره شود که پوسيدگي دندانهاي شيري موجب آسيب به جوانه دندانهاي دائمي مي‌گردد و سلامت دندان ها را تهدید خواهد کرد.

آکادمی دندانپزشکان کودکان آمریکا، پوسیدگی زودرس دندانها را به داشتن یک یا چند پوسیدگی(با ایجاد حفره یا بدون حفره)، دندان از دست رفته (به دلیل پوسیدگی) یا سطوح پرشده هریک از دندانهای شیری در یک کودک 71 ماهه‌(6 ساله) یا کوچکتر اطلاق می‌کند.

منبع: https://heravi-dental.ir/

٢. دانشنامه پزشکی ایران DDS

یکی از دانش نامه‌های معتبر در زمینه‌ی پزشکی سلامت، مجله‌ی خبری ایران DDS می‌باشد. برای نمونه به بررسی یکی از بهترین محتواهای این سایت می‌کنیم. مبحثی بینابینی که میان دندانپزشکان مقبول است. ایمپلنت کردن دندان به کمک پیوند استخوان.

عوارض پیوند استخوان دندان

بیشتر بیمارانی که اقدام به بازسازی استخوان می نمایند، بعد از عمل دچار عوارضی می شوند. مثلا برخی از بیماران ممکن است پس از پیوند استخوان دندانشان در برابر سرما و گرما حساس شود. از طرف دیگر این عمل ممکن است باعث خونریزی و درد در ناحیه فک و دندان شده و با تورم همراه گردد. از این رو باید پس از جراحی و مراقبت های خاصی را در نظر داشته باشید. تا از پیوند استخوان هایی که در دندان شما صورت گرفته است، محافظت کنید. 

افرادی که نمیتوانند پیوند استخوان انجام دهند 

برای انجام درمان پیوند استخوان بهتر است به پیش پزشک مراجعه کنید و تمامی بیماری ها و داروهای مصرفی خود را به او اطلاع دهید . او درباره طرح درمان و موفقیت و طرح درمان را به شما ارائه می دهد. اما افرادی که ممکن است در پیوند استخوان دچار مشکل شود اعم از:

  • بیماری های سیستم های ایمنی
  • سرطان و شیمی درمانی و اشعه های درمانی
  • دیابت
  • اعتیاد و دخانیات ها ممکن است در روند درمان اختلال ایجاد کنند.
پیوند استخوان پیش از ایمپلنت

مراقبتهای بعد از پیوند استخوان 

همیشه مراقبت های بعد از هر عملی بسیار حساس و مهم بوده است. در این خصوص نیز باید بیان نماییم، مراقبت از پیوند باید دقیق انجام شود. بیمار باید بعد از جراحی پیوند، موارد زیر را به خوبی رعایت نماید.

  • اگر پس از جراحی با خونریزی در محل مورد نظر مواجه شدید، بهتر است از گاز استریل استفاده کنید.
  • به شدت از شست و شوی دهان خودداری نمایید.

مرجع: https://iran-dds.ir/

٣. مجله پزشکی تهران دنتال نیوز

در مجله خبری تهران دنتال نیوز با پوشش اخبار متنوع حوزه‌ی دندانپزشکی، پزشکی و سلامت می‌کوشد تا به صورت تخصصی به این مباحث بپردازد و بتواند به بهترین صورت اخبار مختلف در دنیای پزشکی را منتشر کند.

در راستای همپوشانی با این وبسایت، مجله خبری ایران مدیسن نیوز مشغول کار است. این سایت خبری به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی اخبار پزشکی مدرن، تجهیزات نوین درمانی و … را پوشش می‌دهد.

٤. دانشنامه پرشین دکتر

مجله پزشکی سلامت پرشین دکتر با بهره گیری از نوسیندگان خبره حوزه پزشکی سلامت توانسته است تا مباحث مختلف پزشکی سلامت را به صورت کامل پوشش دهد. این وبسایت چند سالی است که تاسیس شده است و خوانندگان مختلفی (از هر رده سنی) را به سمت خود جذب کرده است.

به عنوان مثال یکی از مقالات علمی این سایت درباره‌ی ماموگرافی است. ماموگرافی روشی متداول برای بررسی بافت پستان می باشد که به عنوان ابزاری جهت تشخیص سرطان سینه در زنان دارای تومور سینه بکار می رود. دراین روش با کمک اشعه ایکس از سینه تصاویری تهیه می شود تصاویر اشعه ایکس ماموگرام نامیده می شود. ماموگرافی با کمک دستگاه ماموگراف انجام می شود. این دستگاه شامل دو صفحه و تیوب اشعه ایکس می باشد.

ماموگرافی

همه زنان چهل ساله و بیشتر باید هر دو سال یکبار ماموگرافی انجام دهند. زنانی که افراد درجه یک آنها (یعنی مادر یا خواهرشان) مبتلا به سرطان باشند باید از ۳۵ سالگی این تست را سالانه انجام دهند.

مراحل انجام ماموگرافی

این آزمایش معمولا به صورت ایستاده انجام می شود تکنسین پستان شما را بر روی یک صفحه قرار می دهد. در حین آزمایش هر کدام از سینه ها بین دو صفحه قرار می گیرد. این عمل باعث مسطح و یکنواخت شدن پستان ها شده تا بتوان تصاویر واضحی را از بافت پستان با حداقل دور اشعه تهیه نمود. فشرده شدن سینه بین دو صفحه ممکن است کمی موجب ناراحتی به مدت چند دقیقه برای فرد ایجاد کند. صفحه متحرک بالایی با نزدیک شدن به صفحه ثابت پایین موجب فشرده شدن بافت سینه خواهد شد. سپس دستگاه شروع به گرفتن تصویر می نماید.

رفرنس: https://persian-doctors.ir/

٥. بهترین پزشکان تهران

یکی از پر مخاطب ترین مجله‌های پزشکی-سلامت مجله سلامت و پزشکی بهترین پزشکان تهران است. نکات لازم درباره‌ی مسائل روزمره پزشکی و سلامت به صورت کاملا علمی در این سایت بررسی شده است.

٦. ایران دنتال

مجله ایران دنتال یکی از معتبرترین مراجع اخبار حوزه‌ی دندانپزشکی است. در این سایت اخبار حوزه‌ی دندانپزشکی تقسیم بندی شده است. به این ترتیب که اگر مخاطب بخشی مخصوص از اخبار هستید، (مانند متخصصان حوزه ایمپلنت که تنها اخبار حوزه‌ی ایمپلنت را دنبال می‌کنند.) می‌تواند اخبار آن حوزه را بخوانید.

به مطلبی که در حوزه‌ی دندانپزشکی کودکان نوشته شده است دقت کنید:

فیشور سیلانت

برخی از شیارهای روی دندان دارای عمق بیشتری بوده و امکان نفوذ غذا در آن فراهم است. حتی با حفظ بهداشت دهان و دندان نیز نمی‌توان آن‌ها را به‌طور کامل تمیز کرد. به‌ مرور زمان این غذاها فاسد شده و در دهان تبدیل به اسید می‌شوند. اسید تولیدشده در دهان یکی از اصلی‌ترین دلایل آسیب رسیدن به ساختار دندان و پوسیدگی آن است. با توجه به اینکه کودکان توانایی کمتری در رعایت بهداشت دهان و دندان دارند لذا توجه به این موضوع برای آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فیشور سیلانت چیست؟

فیشور سیلانت از دو کلمه فیشور (شیار) و سیلانت (پوشاندن) تشکیل شده است. معنای آن پوشاندن شیارهای دندان می باشد. اولین دندان های دائمی از اهمیت بالایی برخوردارند. این دندان در مجاورت دندان های شیری قرار می گیرد به همین علت در اکثر مواقع والدین توجهی به آن ندارند .

بی توجهی به اولین دندان دائمی باعث می شود به طور سریع دچار پوسیدگی شده و برای کودک درد و ناراحتی ایجاد کند . متاسفانه در برخی موارد بعنوان یک دندان شیری کشیده می شود و با کشیدن آن کودک دندان دائمی خود را تا پایان عمر از دست می دهد.

درمان فیشور سیلانت برای کودکان یک راه امن و بی‌خطر برای محافظت دندان از پوسیدگی است. فیشور سیلانت یک پوشش پلاستیکی محافظ است که به سطوح جونده دندان‌های عقب اعمال می‌شود. سیلانت یک محافظ سخت را در دهان تشکیل می‌دهد. این محافظ مانع از وارد شدن غذا و باکتری‌ها به شیارهای ریزودرشت دندان می‌شود.

منبع: https://iran-dental.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : پنج شنبه 4 آذر 1400
معرفی بهترین سایت‌های دندانپزشکی

در این مدت که مشغول کار تولید و مدیریت محتوا بوده‌ام، با سایت‌ها و شرکت‌های مختلفی کاره کرده‌ام از جمله فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی پیشرودنت. اغلب این سایت‌ها مربوط به حوزه سلامت، پزشکی یا دندانپزشکی بوده‌اند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا یک مقاله‌ی تخصصی درباره بهترین سایت‌های خبری حوزه پزشکی و دندانپزشکی بنویسم.

طراحی سایت دندانپزشکی یکی از پر اهمیت ترین مواردی است که هر مطب دندانپزشکی می تواند به منظور ارائه ی بهتر خدمات خود در نظر داشته باشد. در حقیقت طراحی وب سایت دندانپزشکی از این جهت حائز اهمیت است که افراد مختلف می توانند به منظور آشنایی با خدمات مطب دندانپزشکی شما و یا اطلاع از نوبت دهی ها به آن مراجعه کنند. در نتیجه لازم است که هر مطب دندانپزشکی و یا کلینیک های درمانی با طراحی سایت مناسب و کاربردی در راستای ارائه خدمات خود اقدام کنند.

یکی از بهترین سایتهای دندانپزشکی تجربی : https://dentistcommunity.ir/

همین امر برای سایت‌های پزشکی و سلامت نیز صادق است. اگر شما بتوانید به صورت حرفه‌ای خود را پرزنت کنید یا به کمک سایت خود فعالیت‌ها و خدمات خود را معرفی کنید تا حد زیادی از رقبا پیشی خواهید گرفت. اما نکته‌ی اصلی برای مخاطبین این است که آیا می‌توانند به این سایت‌های خبری اعتماد کنند یا خیر؟ این مطالب تا چه حد می‌توانند سندیت داشته باشند و روند درمانی را بر اساس این نوشته‌ها می‌توان شروع کرد یا ادامه داد؟

معرفی بهترین سایت‌های دندانپزشکی

در ادامه‌ای این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین سایت‌های خبری دندانپزشکی بپردازیم. سپس وارد حوزه‌ی سلامت و پزشکی خواهیم شد. وبسایت‌هایی که معرفی می‌کنیم تازه تاسیس هستن اما آتیه‌ای بسیار درخشان در پیش روی آنهاست.

١. مجله خبری نوین آریا

به عنوان مثال با هم به بررسی یکی از مقالات سایت مجله خبری نوین آریا می‌پردازیم. اکثر افراد فکر می‌کنند ارتودنسی تنها مختص مرتب کردن دندان‌هاست و با شنیدن نام آن، سیم‌کشی دندان را متصور می‌شوند. ارتودنسی رفع ناهنجاری‌های فک را نیز شامل می‌شود. باید دانست تا زمانی که رشد فرد متوقف نشده، امکان جابجایی فک فرد ممکن است.

از جمله این مشکلات می‌توان به عقب بودن فک پایین اشاره کرد. ابزار فانکشنال، دستگاه متحرکی‌ست که توسط آن می‌توان رشد فک پایین را تحریک کرد تا مشکل عقب بودن آن را حل نمود. شما تا کنون نام این نوع از ارتودنسی را شنیده بودید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره‌ِ این نوع از ارتودنسی بیشتر بدانیم.

ارتودنسی فانکشنال

تفاوت بین ارتودنسی فانکشنال و ارتودنسی معمولی

ارتودنسی معمولی یا همان ارتودنسی قدیمی تنها بر روی مرتب کردن دندان‌ها تمرکز می‌کرد. اما اردتودنسی فانکشنال دو هدف را دنبال می‌کند: مرتب کردن دندان‌ها و بهبود مسیر هوا و جویدن. رسیدن به دندان‌های منظم که هدف اصلی ارتودنسی قدیمی است، برای ارتودنسی فانکشنال هدف دوم است. ارتودنسی فانکشنال جوانب زیادی از سلامت فرد را در نظر می‌گیرد که عبارت‌اند از:

  • سلامت استخوان‌های سر و صورت
  • سلامت استخوان‌های فک بالا و پایین
  • سلامت استخوان‌های رابط بین فک و گردن
  • سلامت مسیر هوایی بیمار

منبع: https://dental-news.ir/

٢. وبسایت جامع دندانپزشکان

سایت جامع دندانپزشکی و جامعه دندانپزشکان چند سالی است کار خود را در این حوزه آغاز کرده است. بیشتر مسائلی که در این سایت بررسی می‌شود شامل تکنولوژی نوین و ابزارآلاتی است که دندانپزشکان از آن خبری ندارند. وسایل و تجهیزات جدیدی که نیازمند استاندارهایی بالا از سوی سازمان بهداشت جهانی است. در این قسمت به بررسی یکی از مقالات موجود در سایت می‌پردازیم.

اولویت وسایل مورد نیاز خود را تعیین کنید

هنگامی‌که قصد انتخاب تجهیزات دندانپزشکی را دارید، اولویت‌بندی‌های مختلفی هستند که باید برای انتخاب و خرید تک تک ابزار آلات دندانپزشکی مورد نیازتان در نظر بگیرید. بهتر است این سوالات را از خودتان بپرسید و به آنها جواب دهید، قبل از آنکه دست به خرید بزنید.

تجهیزات دندانپزشکی

آیا تجهیزات خریداری شده برای بیمار مناسب است؟

به عنوان مثال در خرید یونیت دندانپزشکی یا ابزار آلات و تجهیزاتی که مستقیما با راحتی بیمار در ارتباط می‌باشد باید دقت کنید. وقتی را در روی صندلی یونیت بنشینید تا مطمئن شوید که از راحتی کافی برخوردار است. زوایایی که بیمار به آنها نگاه می‌کند را در نظر بگیرید. در برخی از موارد بیمار یا مشتری شما برای زمان بسیار طولانی در یک صندلی باید بنشیند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که او در این مدت به اندازه لازم راحت باشد.

رفرنس: https://dentistcommunity.ir/

٣. دنتال گجت

یکی از پربازدیدترین سایت‌های فعال حوزه‌ی تجهیزات دندانپزشکی، وبسایت دنتال گجت می‌باشد. هر چند که موضوع اصلی این سایت بررسی ابزارها و تجهیزات نوین است اما نکته‌ی جالب درباره این وبسایت، مقایسه و برآود هزینه می‌باشد. شما با خواندن مطالب این بخش می‌توانید تا حد زیادی با تجهیز کردن مطب دندانپزشکی خود آشنا شوید.

بدترین انتخاب ها در ارتودنسی رنگی: انتخاب تک رنگ

اگر به هر شکل قصد انتخاب رنگ برای براکت، سیم و بند ارتودنسی خود را دارید سعی کنید تنها یک رنگ انتخاب نکنید و از ترکیب چند رنگ که با هم هماهنگ و ست باشند استفاده کنید.

انتخاب بهترین رنگ ارتودنسی

رنگ های زیر بنا به دلایل ذکر شده انتخاب هئشمندانه ای نیستند:

  • رنگ شفاف برای بند ارتودنسی: اگر رنگ بند ها را شفاف انتخاب کنیم، به مرور زمان دجار تغییر رنگ می شوند و ذرات مواد غذایی که به اطراف آن گیر میکنند برجسته و بزرگتر از آنچه هستند به چشم می آیند.
  • رنگ سفید برای براکت (ارتودنسی رنگ سفید): براکت هایی که رنگ سفید دارند باعث میشوند زردی رنگ دندان ها بیشتر به چشم بیاید و به نسبت سایر رنگ ها، زودتر رنگ خود را از دست میدهد.
  • زرد و سایر رنگ های روشن: به طور مشابه باعث میشوند که رنگ زرد دندان ها بیشتر شود.
  • مشکی برای براکت: باعث میشود که دیگران فکر کنند دندان شما پوسیده شده یا کثیف است.
  • سیز و قهوه ای برای براکت: ذرات مواد غذایی که به این بریس ها گیر میکند با این رنگ ها برجسته تر و قابل توجه تر هستندو به نظر می آید که دندان ها همواره کثیف هستند.

همانطور که در بالا مشاهده کردید با مقایسه و بررسی تخصصی مسائل و مشکلات رایج، به شما راه حلی مناسب ارائه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر: https://dentalgadget.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : پنج شنبه 4 آذر 1400
ساخت آرم و طراحی لوگو | طراحی و ساخت آرم و لوگو | سفارش آرم و لوگو

ساخت آرم و طراحی لوگو در شرکت ریوال 

از طراحی لوگوی تجاری گرفته تا طراحی وب، بروشور، تبلیغات دیجیتال، تی شرت و حتی لیبل، ما انواع مسابقات طراحی گرافیک را برای انواع کسب و کار ارائه می دهیم. علاوه بر لوگوهای تجاری و طراحی گرافیک، ما همچنین خدمات توسعه وب، سئو، و چاپ و همچنین انواع طرح های گرافیکی فردی را ارائه می دهیم که در وب سایت ما فهرست نشده اند. فقط از ما بخواهید!
اگر خدمات طراحی لوگوی شرکت ما را تجربه می کنید، نمی خواهید به جای دیگری بروید. تیم ما هر کاری که لازم باشد برای درخشش کسب و کار آنلاین شما انجام خواهد داد. فقط سرویس سمت ریوال آنلاین را انتخاب کنید!

ساخت آرم

ساخت آرم یکی از عناصر اساسی برند شماست. به غیر از طراحی آرم ، همه چیزهایی را که برای رشد تجارت خود نیاز دارید برای شما تامین می کنیم. خدماتی که به غیر از طراحی آرم ارائه می شود.

استفاده از ابزارهای آنلاین طراحی لوگو در بیشتر موارد آسان است و راه مقرون به صرفه تری برای کسب و کارهای کوچک برای ایجاد لوگوهای حرفه ای بدون کمک یک طراح گرافیک است. با بیش از 10 ابزار طراحی لوگوی موجود، مطمئناً ابزاری را پیدا خواهید کرد که متناسب با نیازهای شما باشد. برخی بر سهولت استفاده با استفاده از جنبه‌های نرم‌افزار پرکاربرد مانند Word تمرکز می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بر فناوری پیچیده‌ای تکیه می‌کنند که هزاره‌های باهوش فناوری انتظار دارند. اکثر فن آوری های نرم افزار طراحی حرفه ای با رایانه های شخصی و مک کار می کنند. مهمتر از همه، هر شرکت معتبری از شما نیازی به دانلود نرم افزار نخواهد داشت و باید تمام پروژه ها را به صورت رایگان در سرورهای خود (به طور ایده آل در فضای ابری) ذخیره کند.

بخش هایی که در آن طراحی لوگو ارائه می شود:

سفارش طراحی لوگو

طراحی لوگو تهران

آرم حرفه ای

لوگو برند

طراحی های

ساخت لوگو

اگر به فکر استفاده از یک طراح گرافیک برای ساخت آرم خود هستید، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. هزینه استفاده از یک طراح گرافیک 10 برابر بیشتر از یک طراح لوگوی آنلاین است. برای کسب و کارهای جدید، زمان واقعاً پول است. پلتفرم‌های آنلاین به شما این آزادی را می‌دهند که در زمان‌بندی بهترین زمان برای شما، لوگو طراحی کنید - اکثر آنها به شما اجازه می‌دهند تا گزینه‌های قالب را به سرعت مرور کنید تا زمانی که آنها را پیدا کنید. با ابزار آنلاین هیچ فرآیند عملیاتی، مذاکرات قراردادی و قطعاً هیچ دیدگاه متضادی وجود ندارد.

این به کسب و کار شما بستگی دارد، اما برای اکثر صاحبان مشاغل کوچک پرمشغله، یک طراح لوگوی آنلاین گزینه مناسبی است. به جای اینکه منابع خود را به یک طراح گرافیک گران قیمت و وقت گیر اختصاص دهید، از شما می خواهیم که بر ایجاد برند و رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

شکل، رنگ، سبک حروف و ... باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: لوگو , آرم , طراحی های لوگو , طراحی های ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : جمعه 14 آبان 1400
سرویس، عیب یابی و تعمیرات ماکروفر به صورت حرفه ای

سرویس، عیب یابی و تعمیرات ماکروفر به صورت حرفه ای یک کار تخصصی و حرفه ای و بسیار جدی و دقیق است ، بنابراین لطفاً پس از بروز هرگونه مشکل و خرابی مایکروویو یا اجاق مایکروویو ، قطعات دستگاه را به صورت دست و پا باز نکنید.

در صورت لزوم ، دستگاه معیوب را در اسرع وقت با استفاده از مجرب ترین متخصصان و مدرن ترین دستگاه ها تعمیر کنید.

سرویس و تعمیرات ماکروفر

نکات مهم در نگهداری ماکروویو در منزل

نگهداری و سرویس ماکروفر در منزل و به موقع بسیار مهم است. در صورتی که در این مورد سؤالی دارید، این نکات را دنبال کنید.

1. هرگز مایکروویو را خالی روشن نکنید:

همیشه مراقب باشید که اجاق مایکروویو را حتی به طور تصادفی روشن نکنید.

روشن شدن اجاق مایکروویو خالی باعث می شود حرارت تولید شده توسط مایکروویو توسط هیچ غذایی جذب نشود و این انرژی جذب نشده توسط قسمتهایی از خود مایکروویو جذب شود.

ممکن است دستگاه آسیب ببیند و پس از چند بار تکرار، برخی از قطعات نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشند.

2. هرگز درب مایکروویو را محکم نبندید:

درب مایکروویو دارای سیستم و مکانیزمی است که اغلب دارای چندین سوئیچ و در بیشتر موارد - سه کلید است.

این سیستم و مکانیزم بسیار ظریف طراحی شده است و می تواند نیروی طبیعی باز و بسته شدن را تحمل کند، که هنگام بسته شدن درب مایکروویو در این سوئیچ ها می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

خرابی این سوئیچ ها در نهایت باعث تعمیر مایکروویو می شود، بنابراین برای جلوگیری از هزینه های ثانویه ، بهتر است به این نکته توجه کنید.

3. مطمئن شوید که از محافظ برق استفاده می کنید:

برای جلوگیری از خسارت ناشی از قطعی شدید برق ، دو سوت تعمیر همه مشتریان و مخاطبان خود را تشویق می کند.

  • در نتیجه از ترانسفورماتور قدرت یا نرده های برقی و لوازم خانگی استفاده کنند.
  • سایر قسمتهای اجاق مایکروویو باعث آسیب های جدی می شوند که در نهایت باید آنها را تعویض یا تعمیر کنید.
  • با توجه به شرایط فعلی تعمیرات ارزان نیست ، اگرچه دو سوت تعمیر سعی می کند خدمات تعمیر مایکروویو را با کمترین قیمت ممکن ارائه دهد.
  • هزینه استفاده از ترانسفورماتور قدرت یا آج برقی و لوازم خانگی بسیار کمتر است.

3. اجاق مایکروویو وسیله جوشاندن آب نیست:

به یاد داشته باشید که اجاق مایکروویو وسیله مناسبی برای جوشاندن آب نیست و بهتر است آب را با کتری ، سماور یا اجاق گاز بجوشانید. زیرا اگر به دلیل شرایط خاص داخل مایکروویو ، آب را در ظرف مایکروویو قرار دهید.

همچنین مکانیسم و ​​روش گرم کردن مایکروویو و سولاریوم، به جای رسیدن به درجه حرارت 100 درجه و جوشیدن، آب داغ می شود، دمای آن بیش از 100 درجه است و هنگامی که ظرف را از دستگاه خارج می کنید.

4. همیشه دستگاه را تمیز نگه دارید:

به خاطر داشته باشید که تمیز نگه داشتن داخل مایکروویو بسیار مهم است.

به طور کلی ، بهتر است از اجاق های مایکروویو در داخل فولاد استفاده کنید.

برای جلوگیری از آلودگی در داخل واحد ، می توانید از روکش های مخصوصی استفاده کنید که بسیار کاربردی بوده و تمیز کردن آنها آسان است.

این امر باعث می شود تا قسمت داخلی دستگاه بسیار کاهش یابد ، اما اگر به هر دلیلی داخل دستگاه کثیف شد ، حتماً آن را در داخل تمیز کنید.

زیرا مواد غذایی داخل مایکروویو یا دیواره آن باعث می شود هر بار که از مایکروویو استفاده می کنید، این مکان انرژی را جذب کند.

در نتیجه اجزای مایکروویو را خراب کرده و باعث می شود مایکروویو نیاز به تعمیر داشته باشد.

مشکلات رایج مایکروویو

مشکلات رایج مایکروویو

در اینجا برخی از رایج ترین و رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در اجاق مایکروویو ایجاد شود یا نشود، آمده است.

هرگز حتی در مایکروویو مشکلی ایجاد نکنید و آن را به متخصص واگذار نکنید.

عیب یابی مشابه می تواند مشکلات جدی برای دستگاه ایجاد کند و حتی می تواند به شما آسیب جدی برساند.

1. غذا را گرم نمی کند:

در مواردی که اجاق مایکروویو شما غذا را خوب گرم نمی کند، همانطور که قبلا و در شرایط قبلی ، دستگاه شما ممکن است در یکی از قطعات دارای نقص فنی باشد.

این قطعات احتمالی شامل "مگنترون" ، "دیود" ، "خازن" ، "ترانسفورماتور ولتاژ" یا "برد" ، و برای رفع این مشکل ، ابتدا باید با دقت عیب یابی کنید و پس از تعیین مشکل نهایی برای تعمیر یا تعویض قطعه ، حداقل مراحل زیر لازم است.

برای رفع این مشکل و تعمیرات و عیب یابی تخصصی ماکروفر این مراحل را دنبال کنید.

  1. در گام اول برای حل این مشکل، باید قسمت مربوط به کلید حرارتی داخل محفظه کوره یا مگنترون را بررسی کنیم.
  2. این قسمت ، که وظیفه خاموش کردن گرما را بر عهده دارد، گرما برش نامیده می شود.
  3. در بیشتر و اکثر دستگاه ها به شکل یک دیسک است که بین کوره و مگنترون توسط یک تکه سیم متصل می شود.
  4. با یافتن این قطعه (برش گرما) ، یکی از سیم ها را جدا کرده و دستگاه را با ولت متر یا اهم متر بررسی می کنیم.
  5. ما دستگاه را در ولت متر یا اهم متر در RX1 تنظیم می کنیم ، سپس هر کانال را بررسی می کنیم.
  6. اگر عددی که روی دستگاه نشان داده شد 0 بود ، آن قسمت مشکلی ندارد.
  7. اگر عدد نشان داده شده نادرست باشد، آن قسمت باید تعویض شود. به
  8. به خاطر داشته باشید که باید هر دو قسمت برش گرما را بررسی کنید.
  9. عملکرد هر دو این قطعات نیاز به تعویض آنها را برطرف می کند.
  10. اگر سالم نیستند ، باید آنها را تعویض کنید تا مشکل گرم نشدن غذا حل شود.

2. دستگاه جرقه می زند

  1. یکی دیگر از مشکلات رایج بسیاری از اجاق های مایکروویو، مشکل جرقه زدن اجاق مایکروویو است.
  2. اگرچه این مشکل رایج است، اما رفع آن و سرویس و تعمیر مایکروویو شما، چندان پیچیده و پیچیده نیست.
  3. اگر نکات مربوط به نگهداری مایکروویو را دقیقا رعایت کنید ، به راحتی می توانید از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.
  4. با این حال ، حداقل مراحلی که هنگام سرویس و عیب یابی مایکروویو برای عیب یابی باید رعایت شود به شرح زیر است.
  5. در مرحله اول ، باید بررسی کنید که آیا آنتن مگنترون کار می کند ، آیا دیافراگمی از این قسمت وجود دارد که می تواند بزرگ یا سیاه شود.
  6. اما اگر آنتن مگنترون دستگاه شما سالم بود، در این مرحله ما باید قسمت بعدی را بررسی کنیم - مگنترون.
  7. یکی از رایج ترین قسمتهایی که جرقه ای در اجاق مایکروویو ایجاد می شود ، ورق میکا است.
  8. ورق میکا یک ورقه نسوز در اجاق مایکروویو است که در صورت آسیب ، هنگام استفاده باعث ایجاد جرقه در داخل دستگاه می شود.
  9. در آخرین مرحله ، اگر همه موارد بالا سالم است ، باید بررسی کنید که آیا ممکن است یک قطعه فلزی در داخل دستگاه وجود داشته باشد که باید آن را برداریم.

سرویس و تعمیرات ماکروویو در مدل های مختلف

در ادامه به بررسی شیوه های رفع اشکال و تعمیرات ماکروفر در مدل های مختلف می پردازیم. با ما همراه باشید.

سرویس و رفع اشکال مدل ناسیونال

سرویس و تعمیرات ماکروفر ناسیونال

یکی دیگر از مشکلات بسیار رایج در بین مشتریان دو سوت تعمیر که به دفتر ما می آیند، یا آن را از طریق شبکه دریافت و تحویل دستگاه برای ما ارسال می کنند، مشکل صفحه گردان مایکروویو ناسیونال است.

به گفته کارشناسان این مرکز، این سومین مشکل رایج بین دستگاه ها است.

صفحه گردان یا سینی داخل ماکروفر ناسیونال مسئول چرخاندن ظروف داخل مایکروویو برای گرم کردن یکنواخت غذا است.

این قطعه ممکن است در دو حالت اصلی مشکل داشته باشد و اصلاً کار نکند یا به طور منظم و یکنواخت نچرخد و در این حالت مشکل در موتور چرخان دستگاه است.

برای حل این مشکل و سرویس و رفع اشکال ماکروفر ناسیونال، باید موارد زیر را انجام دهیم:

  • ابتدا باید بررسی کنیم و بفهمیم ولتاژ دستگاه درست است یا خیر ، اگر عدد نشان داده شده در ولت متر یا اهم متر کمتر از 115 باشد ، احتمالاً مشکلی در منبع تغذیه یا قطع کننده مدار وجود دارد.
  • در این مورد ، ما باید آن را با متخصص تعمیر مایکروویو تعویض یا تعمیر کنیم.
  • موتور گردان یکی دیگر از قسمت هایی است که می تواند آسیب ببیند.
  • اگر ولتاژ دستگاه درست بود ، احتمالاً نقص در همان موتور است و باید توسط متخصص نسبت به تعمیر و تعویض موتور ماکروفر اقدام شود.

شیوه حل مشکلات دستگاه مدل سامسونگ

تعمیرات و عیب یابی ماکروفر سامسونگ

چهارمین مشکل رایج در بین دستگاه هایی که برای تعمیر ماکروفر سامسونگ به دو سوت تعمیر می آیند ، دستگاه هایی هستند که روشن نمی شوند.

  • بررسی ، سرویس و عیب یابی ماکروفر سامسونگ احتمالاً کمی بیشتر طول می کشد و دقیق تر است.
  • زیرا بررسی تصادفی و عیب یابی برخی عوامل می تواند تعمیر اجاق مایکروویو را بسیار گران و زمان بر کند.
  • بنابراین ، مانند همیشه ، دو سوت تعمیر ارائه می دهد. در صورت عدم تسلط بر تعمیر مایکروویو ، مشکلات را برطرف نکنید.
  • چنین وسایلی را تعمیر نکنید و کار را در مراکز مجاز و معتبر تعمیر ماکروفر و سولاریوم رها کنید.
  • تکنسین های این مراکز قطعا شما را از هزینه بیشتر با کمترین هزینه ممکن نجات خواهند داد.
  • اگر مشکل اصلی روشن نشدن مایکروویو است، باید دستگاه را از برق بکشید/
  • سپس ولتاژ ورودی دستگاه را بررسی کنید تا ببینید آیا قدرت ورودی ولتاژ مناسبی دارد یا خیر!
  • در مرحله بعد، سیم اتصال مایکروویو و پریز را در صورت خرابی یا شکستگی به دقت بررسی می کنیم.
  • در صورت وجود، باید دستگاه را برای تعویض سیم برق و تعویض سیم به نمایندگی مجاز ارجاع دهیم.
  • پس از بررسی سیم رابط بین مایکروویو و پریز ، به بدنه بیرونی دستگاه می رویم و عوامل خارجی را بررسی می کنیم.
  • در نتیجه ببینیم آیا صدای غرغر یا نشانه ای از ضربه وجود دارد یا خیر!
  • در صورت وجود ضربه یا غرش ، یک احتمال این است که به قسمت های پایینی این نقطه آسیب برساند.

مرکز تعمیر ماکروفر در تهران

تعمیرات ماکروویو در تهران

تعمیر اجاق ماکروفر در تهران یک کار تخصصی و بسیار جدی و دقیق است ، بنابراین لطفاً پس از هر گونه مشکل و نقصی ، اجسام اجاق مایکروویو یا مایکروویو را به طور ناخودآگاه جدا نکنید (ما مایکروویو یا مایکروویو را در زیر توضیح خواهیم داد).

شیوه تعمیر اجاق مایکروویو یا مایکروویو یک فرآیند تخصصی است ، بنابراین در این صفحه سعی می کنیم اطلاعاتی در مورد مشکلات احتمالی دستگاه به شما ارائه دهیم و تعمیر دستگاه را به صورت شخصی در خانه توصیه نمی کنیم.

به متخصصان اجازه ندهید دستگاه را در خانه باز کنند ، زیرا این کار به ابزارهای حرفه ای و ویژه نیاز دارد.

تعمیر ماکروفر در منزل به هیچ وجه حرفه ای و قابل اعتماد نیست. مطمئناً شما و سایر تکنسین ها تعمیر در منزل را بسیار آسان تر خواهید دید.



:: موضوعات مرتبط: تعمیرات , ,
:: برچسب‌ها: تعمیر ماکروفر در منزل , تعمیر ماکروفر ناسیونال , تعمیر ماکروفر سامسونگ , تعمیر ماکروفر در تهران , سرویس ماکروفر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : جمعه 23 مهر 1400
11 محصول آرایشی و مراقبت از پوست پرفروش و پرکاربرد در سال 2021

11 محصول آرایشی و مراقبت از پوست پرفروش و پرکاربرد در سال 2021

امروزه در حوزه لوازم آرایشی، محصولات متعددی از برندهای مختلف وجود دارد ، ولی یک سری از لوازم آرایش پرکاربرد وجود دارد که جزو لوازم آرایشی بیس و پایه کار محسوب می شود و در کیف آرایشی هر خانمی پیدا می شود. در زیر لوازم آرایش  پرکاربرد در فروشگاه اینترنتی بانه لوکس را برای یک آرایش حرفه ای را بیان می کنیم.

کرم پودر

یکی از لوازم آرایش پرکاربرد کرم پودر می باشد. برای انتخاب کرم پودر ابتدا باید نوع پوست خود را بدانید تا بتوانید بهترین کرم پودر را انتخاب کنید، تا بر روی پوست شما نماسد و یا پوسته پوسته نشود. و یک کرم پودر با پوشانندگی عالی داشته باشیم. بنابراین بهترین کرم پودر برای پوست چرب، کرم پودر فاقد چربی می باشد. تا بر روی صورت برق نیاندازد و پوشش یکدستی را ایجاد کند.

ریمل

ریمل یکی از لوازم آرایش پرکاربرد برای داشتن چشمانی زیبا و متفاوت است. و قیمت انواع ریمل  با توجه به کیفیتی که دارد متفاوت است. یکی از بهترین ریمل ها، ریملی است که ضد آب باشد و اطراف چشم پخش نشود. بنابراین هنگام خرید ریمل دقت داشته باشید که بر روی آن کلمه Water proof را داشته باشد.

سایه

یکی دیگر از لوازم آرایش پرکاربرد سایه می باشد. که می توانید آن را به راحتی با رنگ لباس خود ست کنید. در نحوه سایه زدن چشم دقت کنید، زیرا باید با توجه به مدل چشم هایتان از سایه های رنگ روشن و یا تیره استفاده کنید. زیرا سایه های رنگ روشن چشمان شما را درشت تر می کند و سایه های رنگ تیره چشمان شما را نسبتا ریز تر نشان می دهد. شما می توانید پرطرفدارترین پالت های سایه را از بانه لوکس خریداری کنید.

اسپری فیکساتور

استفاده از اسپری فیکساتور جزو آخرین مرحله آرایش می باشد؛ و برای این است که آرایش صورت مان تا مدت زمان طولانی بدون تغییر بر روی پوست باقی بماند. و اینکه پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس، با ید گفت کار با اسپری فیکس راحت تر است از این رو طرفداران بیشتری را در بین کاربران دارد.

رژلب

رژلب یکی از لوازم آرایش کلاسیک می باشد، که تقریبا در تمام کیف های آرایشی پیدا می شود. که معمولا تنوع زیادی دارند. رژلب مدادی، رژلب جامد و رژلب مایع که با توجه به سلیقه خود می توانید اقدام به خرید رژلب کنید. البته دقت کنید رژلبی که می خرید دارای درصد پایینی از سرب باشد و یا رژلب بدون سرب باشد؛ تا ضرری برای بدن نداشته باشد.

کانسیلر

همانطور که می دانید کاربرد کانسیلر برای پوشاندن نواقص صورت می باشد.  شما می توانید با کانسیلر نواقص صورت مانند جای جوش و تیرگی اطراف چشم را بخوبی بپوشانید. انواع کانسیلر بدین صورت می باشد، کانسیلر مایع، کانسیلر پودری و کانسیلر استیکی است؛ که با توجه به نوع پوست خود می توانید یکی از انها را انتخاب کنید. همچنین کانسیلرها دارای چندین رنگ می باشند. که هر رنگ آن کاربرد خاص خود را دارد. به عنوان مثال از رنگ سبز برای پوشاندن جای جوش از آن استفاده می شود. زیرا به خوبی جوش های صورت را کاور می کند. شما می توانید بهترین مارک کانسیلر را از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس ارزان تر از همه جا خریداری کنید.

و در اینجا به معرفی 5 مدل از بهترین محصولات مراقبت از پوست می پردازیم:

همانطور که می دانید برای مراقبت از پوست محصولات زیادی موجود می باشد؛ ولی ابتدا باید نوع پوست خود را تشخیص دهید تا بتوانید انتخاب درستی برای محصولات مراقبت از پوست داشته باشید. تا پوستی جوان و سالم داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه لوکس مجموعه کاملی از محصولات مراقبت از پوست ارگانیک را مشاهده کنید.این محصولات مراقبت از پوست بدین صورت می باشد.

لایه بردار

به طور کلی کار لایه بردارها از بین بردن سلول های مرده پوست می باشند. زیرا اگر سلول های مرده پوست به طور کامل از روی پوست پاک نشوند باعث خشکی پوست و انسداد منافذ پوست می شود. و پوست شما کدر می شود و آن لطافت و شادابی را نخواهد داشت. با لایه برداری شما می توانید از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری کنید در نتیجه این باعث کاهش آکنه و جوش در صورت می شود. و استفاده از لایه بردارها در دراز مدت باعث تحریک کلاژن سازی می شود. که کلاژن از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند.

ماسک صورت

برای اینکه طراوت و شادابی پوست شما حفظ شود، یکی از راه های آن استفاده از ماسک صورت می باشد. ماسک های صورت دارای دو نوع می باشند یا به صورت نقابی می باشد و یا به صورت تیوپی می باشد. کار کرد این ماسک های صورت بدین ترتیب است که، پوست را تا حدودی رطوبت رسانی می کند؛ منافذ پوست را به طور کامل  تمیز می کند. و همچنین باعث سفت شدن، روشن شدن و نرم شدن پوست صورت می شود.

کرم مرطوب کننده و آبرسان

کسانی که پوست خشک دارند حتما باید از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنند؛ زیرا خشکی بیش از حد پوست با عث ایجاد چین و چروک در پوست می شود. مرطوب کننده ها یک لایه بر روی پوست تشکیل می دهند و نمی گذارند پوست رطوبت خود را از دست بدهد و پوست دیرتر خشک می شود. آبرسان ها بیشتر از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند، و آب را از هوا و پوست جذب می کند و مانع خروج آن از پوست می شود. به همین دلیل کسانی که پوست چربی دارند نیاز به آبرسان پوست را دارا می باشند. بنابراین باید دقت کرد که با توجه به نوع پوست خود از آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید. شما می توانید در بانه لوکس بهترین مرطوب کننده ها و آبرسان  های موجود در بازار را مشاهده کنید.

فوم شتشو صورت

برای شتشو صورت خود حتما با توجه به نوع پوست خود شوینده صورت خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال استفاده از شوینده های صابونی پوست را خشک می کنند. بنابراین اگر پوست خشکی دارید نباید از شوینده های صابونی استفاده کنید. فوم های شتشو فرم کفی شکل را دارند؛ و دارای دو نوع می باشند. که یک نوع آن که حاوی SLS هستند، قدرت پاک کنندگی زیادی دارد و برای کسانی که پوست خشکی دارند مناسب نیست و برای پوست های چرب مناسب است. نوع دیگر که فاقد سولفات است برای پوست های خشک مناسب است زیرا به صورت ملایم پوست را پاکسازی می کند.

سرم صورت

سرم های صورت انواع مختلفی دارند و برپایه آب هستند از این رو برای کسانی که پوست چربی دارند مناسب است. و هر کدام از این سرم ها برای یکی از مشکلات پوستی مناسب می باشد. به عنوان مثال سرم آبرسان صورت برای آبرسانی به پوست می باشد که برای کسانی که پوست چربی دارند نیز مناسب است. سرم ویتامین C و یا سرم روشن کننده صورت که پوست صورت را روشن تر می کند و لک ها ی پوستی را کاهش می دهد. سرم ضد چین و چروک صورت، که باعث کاهش چین و چروک صورت شده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. و بعضی سرم ها تمام این کارایی ها را یکجا دارند. شما می توانید با مراجعه به بهترین فروشگاه اینترنتی بانه لوکس بهترین محصولات مراقبت از پوست را با قیمتی مناسب و کاملا اورجینال خریداری کنید.



:: موضوعات مرتبط: آرایشی بهداشتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : پنج شنبه 25 شهريور 1400
عکاسی در ریوال ایجنسی

عکاسی یا فتوگرافی در ریوال ایجنسی

عکاسی در ریوال ایجنسی / عکاسی همه چیز در مورد نور است. برای اینکه دوربین بتواند آنچه را که می خواهید، “ببیند” ، باید ابزارهایی را کنترل کنید که چه میزان از نور به سنسور دوربین می رسد: دیافراگم و سرعت شاتر. با نور کم، عکس شما خیلی تاریک خواهد بود. با نور زیاد ، بسیار روشن خواهد بود. در هر دو مورد برخی از جزئیات از بین می روند.

 عکاسی یا فتوگرافی در ریوال ایجنسی

شما برای دستیابی به قرار گرفتن در معرض مناسب از دیافراگم و سرعت شاتر استفاده می کنید، در حالی که با در نظر گرفتن برخی از عوارض جانبی مهم باید از آنها آگاه باشید.

عکاسی یا فَرتورنِگاری یا فُتوگِرافی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود.

سفارش در شرکت ریوال

تیم ما از عکاسان حرفه ای با سالها تجربه عکاسی از افراد و محصولاتی را دارد که شخصیت منحصر به فرد مشتریان ما را نشان می دهد، مشارکت مشتری را نشان می دهد و جزئیات محصول را برجسته می کند.

عکاسی حرفه ای و با وضوح بالا برای ایجاد اولین تأثیر مثبت بسیار ضروری هستند. بنابراین اگر می خواهید تاثیر مثبت در مخاطبان خود ایجاد کنید، می توانید به تیم عکاسان حرفه ای در ریوال ایجنسی اعتماد کنید.

برای ثبت سفارش خدمات عکاسی می توانید از بخش ارتباط با ما با مرکز روابط عمومی ریوال ایجنسی در تماس باشید.

سوالات متداول

در این قسمت سوالات متداول درباره هنر عکاسی در ریوال ایجنسی را بررسی می کنیم.

عناصر اصلی کدامند؟

سه متغیری که بیشترین اهمیت را در عکاسی دارند:

  1. نور
  2. موضوع
  3. ترکیب

قیمت خدمات عکاسی در شرکت ریوال چقدر است؟

هزینه کار بسته به چیزی که شما نیاز دارید، می تواند متفاوت باشد.

بنابراین برای اطلاع از تعرفه سفارش خدمات عکاسی با مرکز ریوال ایجنسی تماس بگیرید.

اهمیت فتوگرافی در چیست؟

  • عکاسی مهم است، زیرا ما می توانیم حقایقی را ثبت کنیم و آن را برای همیشه داشته باشیم.
  • عکاسی به ما اجازه می دهد چیزی را ببینیم که قبل از آن صورت هرگز متوجه آن نشده بودیم.
  • عکاسی راهی بصری برای بیان ایده های خود برای دیگران است.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : پنج شنبه 25 شهريور 1400
دو سوت تعمیر | تیم تعمیرات دو سوت تعمیر | تیم سرویس لوازم خانگی دو سوت تعمیر

مرکز دو سوت تعمیر

شرکت خدماتی دو سوت تعمیر با سابقه درخشان در تعمیرات لوازم خانگی با هدف هرچه کمتر کردن زمان انتظار برای خدمات سرویس و تعمیرات، وبسایت خود را در سال ۱۳۹۹ تاسیس و شروع به خدمت رسانی و مشاوره آنلاین به هموطنان عزیز نمود.

هدف ما همیشه حفظ رضایتمندی مشتری و تعمیر تمامی لوازم خانگی در حضور مشتریان، بدون جابجایی لوازم خانگی بوده و با عنایت حق، با افتخار دارا بودن ۱۰۰% رضایتمندی مشتریان تا به اینجا به این مهم دست یافتیم.

نگهداری یا تعمیر ، در مباحث فنی، به بررسی‌های عملکردی، سرویس‌کاری، تعمیر یا تعویض وسایل، تجهیزات، ماشین‌آلات، زیرساخت‌های ساختمان و پشتیبانی از خدمات در تأسیسات صنعتی، تجاری، دولتی و مسکونی اطلاق می‌شود.

 در گذر زمان، روش‌های مختلفی برای انجام بهینه این امر ابداع شده‌است که می‌تواند قبل یا بعد از وقوع خرابی انجام شود.

شرکت دو سوت تعمیر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400
تعمیرات آبمیوه گیری در منزل

تعمیرات آبمیوه گیری در منزل

یک اکسپرس آبمیوه گیری جک للان داشتم که دیگر روشن نمی شد. در اینجا می فهمم که چه چیزی باعث ایجاد این مشکل شده و نسبت به تعمیرات آبمیوه گیری در منزل خود اقدام و مشکل را برطرف می کنم.

مرحله 1: عیب یابی مشکل برای تعمیر آبمیوه گیری

برای تعمیر آبمیوه گیری خود ابتدا باید بفهمم مشکل چیست. در صورت داشتن دانش عمومی در مورد لوازم خانگی و نحوه ساخت آنها ، انجام این کار نسبتاً آسان است. مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که قطعه پلاستیکی کوچکی که سوئیچ ایمنی را فشار می دهد از گیرنده تفاله جدا شد. در تصویر می توانید قسمت شکسته را ببینید که به سمت چپ روی ظرف قرار گرفته است.

مرحله 2: آبمیوه گیری را باز کنید

من تمام پیچ های قسمت پایین آبمیوه گیری را برداشتم و پایین آن را برداشتم.

مرحله 3: سوییچ ایمنی را پیدا کرده و بردارید

من فقط جلو رفتم و کلید ایمنی را برداشتم زیرا به نظر نمی رسید چسب فوق العاده روی قطعه پلاستیک کار کند. به هر حال بلند مدت نیست.

مرحله 4: سیمها را بپیچانید و دوباره وصل شوید

 

ئر تعمیر آبمیوه گیری سرانجام سیم هایی را که در ابتدا به سوئیچ متصل شده اند ، می بندم و آنها را به هم می پیچانم.و البته آنها را با نوار برق بچسبانید.

مرحله 5: پایین را دوباره وصل کنید

من همه پیچ ها را دوباره وارد کردم و مانند جدید کار می کند. اگر بخواهم یک گیرنده تفاله جایگزین بخرم 20 دلار به علاوه ساعت و ساعت برای من هزینه داشت.



:: برچسب‌ها: تعمیر آبمیوه گیری , تعمیرات آبمیوه گیری , تعمیر تخصصی آبمیوه گیری , تعمیر آبمیوه گیری در منزل , تعمیرات آبمیوه گیری , تعمیر آبمیوه گیری سه سوت تعمیر , تعمیر تخصصی آبمیوه گیری , تعمیرات آبمیوه گیری در منزل , تعمیر آبمیوه گیری در سه سوت تعمیر , تعمیرات آبمیوه گیری در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 15 فروردين 1400
تعمیر یخچالی که یخ نمی سازد

تعمیر یخچالی که یخ نمی سازد

لوله های پر آب

برای تعمیر یخچال قالب یخ ساز را بررسی کنید تا ببینید آیا یخ های مکعبی وجود دارد. اگر مکعب یا مکعب بسیار کوچکی وجود ندارد ، پس باید به دنبال مشکلات مربوط به سیستم پر آب باشید.

چگونه می توان لوله های پر آب یخچال خود را بررسی کرد:

قبل از شروع تعمیرات یخچال ، هر دو منبع تغذیه و منبع آب را از یخچال خود جدا کنید.
در پشت یخ ساز ، لوله پر کننده و ناحیه جام پر کننده را در پشت یخ ساز بازرسی کنید تا مطمئن شوید که یخ زده نیستند. اگر در آن منطقه یخ جمع شد ، تأیید کنید که هیچ جسم خارجی جریان آب را به درون جام پر نکرده است.
لوله های خروجی را از دریچه پر به لوله پر کننده یخ ساز بازرسی کنید تا علائم محدودیت وجود داشته باشد.
اگر هنگام انجام بررسی های بالا مشکلی پیدا کردید ، به لوله های جایگزین کننده آب نیاز دارید.

شیر ورودی آب

بعضی از شیرهای ورودی آب ممکن است قبل از ورود به شیر ، صفحه ای برای فیلتر کردن بقایای آن داشته باشند. اگر صفحه نمایش متصل باشد ، جریان آب محدود می شود و نتیجه آن یخ های کوچک یا لایه ای است. اگر صفحه مسدود است ، آن را بردارید و تمیز کنید. اگر آلودگی به شیر وارد شده باشد ، ممکن است کاملاً خاموش نشود و به طور مداوم آب را در لوله پر کننده یخ می ریزد و در نهایت یخ می زند. فشار کم آب خانگی یا محدودیت در سوپاپ خاموش دستی نیز باعث می شود که شیر ورودی آب کاملاً خاموش نشود و همین شرایط را ایجاد کند. دریچه های زین خود سوراخ کننده متداول ترین شیر خاموش کننده هستند که این مشکل را ایجاد می کنند زیرا سوراخ سوراخ شده در خط آب اغلب بسیار کوچک است و به راحتی محدود می شود.

نحوه بررسی شیر ورودی آب در یخچال و فریزر با اهم متر:

قبل از شروع تعمیر یخچال و فریزر خود را از برق و منبع آب جدا کنید.
صفحه دسترسی عقب را برداشته و شیر ورودی آب خود را قرار دهید ، این شیر معمولاً در نزدیکی قسمت پایین آن یافت می شود.
قبل از برداشتن شیر ورودی ، به دنبال نشانه هایی از نشت یا شل شدن اتصالات در منبع ورودی شیر باشید. در صورت عدم وجود مشکلی ، بدنه شیر را از نظر وجود ترک یا خرابی بررسی کنید.
لوله خروجی را از نظر وجود لوله های شکننده ، خراش ، ترک یا هرگونه آسیب دیگر بررسی کنید.
اگر محل نشتی را پیدا نکردید ، شیر ورودی آب را جدا کرده و از یخچال خارج کنید تا آزمایش شود
مولتی متر خود را روی تنظیمات Rx1 تنظیم کنید و پایانه ها را با کاوشگرها لمس کنید. شما در حال آزمایش برای تداوم هستید و باید قرائت 200 تا 500 اهم را دریافت کنید.
در صورت دریافت هرگونه خوانش دیگر ، برای تعمیر یخچال نیاز به تعویض این قطعه دارید.



:: برچسب‌ها: تعمیر یخچالی که یخ نمی سازد , تعمیر یخچال , تعمیر یخچال در سه سوت تعمیر , تعمیرات سه سوت تعمیر , تعمیرات یخچال در سه سوت تعمیر , تعمیر یخچال , تعمیرات یخچال در سه سوت تعمیر , تعمیر یخچال در محل , تعمیر یخچال در محل , تعمیرات , تعمیر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 14 فروردين 1400