قیمت انواع کابین آسانسور

 

اکثر افراد که مرتبا از آسانسور استفاده می کنند اطلاعات به خصوصی از قطعات آسانسور ندارند و این چیز عجیبی نیست در این مقاله ما میخواهیم راجب کابین آسانسور و قیمت انواع کابین به شما اطلاعاتی بدهیم پس با ما همراه باشید.

یکی از قطعات آسانسور که در معرض دید می باشد کابین نام دارد. کابین آسانسور جز 5 قطعه اصلی آسانسور است، در واقع وقتی از آسانسور استفاده می کنیم ما سوار کابین شده ایم یعنی کابین به ما کمک می کند از طبقه ای به طبقه دیگر حرکت کنیم. کابین از ایمنی بالایی برخوردار باشد تا مسافرین و بار به سلامت به مقصد برسند.

 

کابین آسانسور شیشه ای

این نوع کابین دارای جذابیت خاصی می باشد و از امنیت و مقاومت بالایی برخورداراست از این آسانسورها در مراکز تجاری و اداری لوکس استفاده می شود.

قیمت کابین آسانسور شیشه ای 26,500,000 تومان

کابین آسانسور استیل و انواع آن

این نوع آسنسور از دو نوع تمام استیل و نیمه استیل طراحی شده که در تمام استیل پوشش داخلی حتی زوارها و نوارها از استیل پوشیده شده ولی در نیمه استیل نیمی از کابین از استیل و نیم دیر آن از ام دی اف تشکیل شده. این آسانسورها کیفیت، مقاومت و طول عمر بالایی دارند. در آسانسورهای لوکس از این نوع آسانسور بیشتر استفاده می شود. ورقه های استیل آن دارای طرح ها و رنگ های متنوعی مانند استیل طلایی، استیل نقره ای، استیل دودی، استل گندمی و استیل شامپاینی می باشد. طرح های خشدار، بدون خش، میرور یا براق و طرح برجسته از طرحای این نوع کابین است و نسبت به کابین ام دی اف قیمت بالایی دارد.

قیمت کابین آسانسور تمام استیل  24,500,000 تومان

قیمت کابین آسانسور طلایی26,100,000  تومان  28,000,000 _تومان

 

کابین آسانسور ام دی اف

محیط داخلی این آسانسورها از ام دی اف پوشانده شده و در ساختمان های مسکونی و اداری کاربرد بیشتری دارد .

قیمت کابین آسانسور ام دی اف 16,800,000 تومان

امروزه شغل آسانسور در تمام شهرها و پایتخت کشورها رواج دارد اگر قصد مهاجرت داشته باشید می توانید این حرفه را آموزش ببینید و در این حیطه مشغول به کار شوید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1399
روش های کاهش وزن سریع

این روزها با تغییر سبک زندگی بیماری های مختلفی همچون چاقی و بیماری های قلبی-عروقی گریبان گیر افراد شده است. به هر طرف که نگاه کنید افرادی را خواهید دید که گوشی به دست در حال بازی کردن هستند یا کارهای روزمره شان را از طریق رایانه و گوشی انجام می دهند.

همین امر موجب شده است تحرک افراد کمتر شود و مشکلاتی همچون چاقی زندگی شان را به چالش بکشد. برای کاهش وزن روش ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد. برخی ها ترجیح می دهند رژیم غذایی خاصی را دنبال کنند و بعضی ها دست به دامن تمرینات ورزشی مختلف می شوند.

اگر شما هم به دنبال کاهش سریع وزن تان هستید در این مقاله همراه ما باشید تا به روش هایی بپردازیم که استفاده از آن ها می تواند مسیر پیش رویتان را هموارتر کند.

نوشیدن آب

اگر مقاله های علمی که درباره کاهش وزن نوشته شده اند را خوانده باشید بدون شک می دانید که  نوشیدن آب یکی از بهترین روش ها برای کمتر کردن وزن تان است. کافی است قبل از وعده های غذایی تان یک لیوان آب بنوشید تا از اثر این ماده معجزه آسا بهره مند شوید. آب باعث سیری شما می شود و کمک تان می کند کمتر از قبل غذا بخورید. 

 

انجام ورزش های قدرتی

ورزش های قدرتی معمولا کالری اضافی بیشتری می سوزانند و به شما کمک می کنند راحت تر از قبل وزن کم کنید. اگر به دنبال کاهش وزن سریع هستید ورزش هایی همچون اسکات وزنه، لانگز، پلانک با وزنه را هم امتحان کنید.

خوردن میان وعده های سالم

هیچ چیز بهتر از این نیست که روزتان را با میان وعده های سالم به پایان برسانید. میان وعده نقش بسیار مهمی در فرآیند کاهش وزن ایفا می کند. مواد مختلفی همچون آجیل ها و دانه ها که سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها هستند می توانند شما را سیرتر نگه دارند و گرسنگی تان را تا حد زیادی کنترل کنند.

تنها در چنین شرایطی است که می توانید غذای کمتری بخورید و به کاهش وزن تان امیدوار باشید. اگر قصد سفر به مناطقی همچون شمال را دارید بعد از اجاره ویلا شمال رنتی جا به سراغ خرید مواد مغذی بروید و میان وعده هایتان را فراموش نکنید.

برنامه غذایی

برنامه های غذایی متنوعی برای کاهش وزن وجود دارد. فرآیند کم کردن وزن به فاکتورهای مختلفی همچون سن، جنسیت و وضعیت جسمی افراد بستگی دارد. یکی از محبوب ترین برنامه های موجود، برنامه کاهش وزن 4 کیلوگرمی در 10 روز است. اگر بیماری خاصی ندارید، می توانید از این برنامه برای کم کردن وزن تان استفاده کنید.

از آنجایی که این رژیم غذایی گزینه های متنوعی برای صبحانه، ناهار و شام در نظر می گیرد می توانید بدون خستگی آن را دنبال کنید. به عنوان مثال برای صبحانه تان می توانید از  ماست کم چرب، ساندویچ گوشت کم چرب، نان تست به همراه پنیر کم چرب و سیب، نان گندم با ران بوقلمون استفاده کنید.

برای ناهار هم گزینه های مختلفی پیش رو دارید. به عنوان مثال می توانید ماهی تن را با تخم مرغ آب پز میل کنید، کدوتنبل را بپزید و با برش های پنیر سرو کنید یا به همراه سینه مرغ سالاد میوه را هم در برنامه تان داشته باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399
فروش گان های جراحی

فروش گان های جراحی

فروش گان جراحی | خرید لباس جراحی یکبار مصرف با قیمت مناسب 1399-1400 این لباس  نوعی لباس استریل بیمارستانی است که توسط جراحان و پرسنل اتاق عمل برای محافظت و جلوگیری از انتقال عفونت ، میکروب و هر گونه آلودگی احتمالی مورد استفاده قرار می گیرد . عموما گان های جراحی لباس هایی پشت باز هستند . گان جراحی عموما یک تکه یا دو تکه هستند ، دارای قدی نسبتا بلند و آستین های کش باف دارند .در تهیه این لباس از دو نوع مختلف پارچه استفاده می شود .

پارچه های یک بار مصرف(بی بافت)
پارچه های چند بار مصرف قابل شت و شو (بافت دار)

فروش گان جراحی یکبار مصرف

طرز پوشیدن گان جراجی :

طرز پوشیدن گان های جراحی برخلاف لباس های دیگه کاملا متفاوت هستش گان جراحی برخلاف لباس های دیگه دکمه یا …. نداره گان های جراحی گان های جراحی از جلو بدون هیچ دکمه ای هستن و جلو ای بسته دارن برای پوشیدن این  لباس ها شما باید اونارو از از جلو بپوشید پشت این لباس ها آزاده و از پشت این لباس ها با یه بند بسته میشن از ویژگی های این لباس ها میتونیم به راحتی این لباس ها اشاره کنیم .طرز پوشیدن گان جراحی برخلاف تصورش بسیار راحت میباشد اصلا هدف از ایجاد گان جراحی اینست که پوشیدن این لباس آسان باشد و بتوان به راحترین روش از این لباس استفاده کرد .

ویژگی گان جراحی یکبار مصرف

وزن کم
گرماژ۲۸،۳۰،۴۰
رنگ های آبی نفتی ،صورتی ،آبی آسمانی ،سفید
قیمت مناسب
دارای گان های چند بار مصرف


گان چیست و چه کاربردی دارد ؟

ما به طور کلی دو نوع گان داریم: گان های یکبار مصرف و گان های چندبار مصرف

گان یکبار مصرف: مزیتی که این گان ها دارند این است که بسیار سبک هستند و پوشیدن این گان ها برای جراح خیلی راحت است. و این گان ها با اتیلت اکساید یا گاما استریل شده و بدون بافت هستند. و از آ« جایی که یکبار مصرف هستند پس از استفاده  دور انداخته می شوند. مسئله ای که وجود دارد این است که این گان ها تاریخ انقضاء دارند و اگر 2هفته از تولید آن ا بگذرد دیگر قابل استفاده نیستند.

گان های چند بار مصرف: این گان ها در مقابل گان های چندبار مصرف هستند و هر بار که پزشک و کادر اتاق عمل از این گان ها  استفاده میکنند، این گان ها دوباره شست‌وشوی داده می شوند و استریل می شوند و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند. این گان ها معمولاً از جنس پنبه یا پلی استر می باشند. وجود تار و پود در پارچه ای که به عنوان پارچه ی  گان استفاده می شود خیلی مناسب نیست. زیرا در بین تار و پود ها فضایی به وجود می آید که امکان حضور و رشد میکروارگانیسم ها وجود دارد. پس بهتر است که بافت پارچه گان به صورت تار و پود نباشد.

در تهیه ی  گان ها باید به یک سری از مسائل توجه شود:
مورد اول راحتی گان است. چون ممکن است یک پزشک ساعت ها در اتاق عمل مشغول به جراحی باشد و در نتیجه راحتی و سبک بودن آن گان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مورد بعدی این است که هوا باید از گان عبور کند چون کادر اتاق عمل ساعت های زیادی را از گان استفاده میکنند و اگر گان توانایی انتقال هوا را نداشته باشد باعث میشو افراد عرق کنند و حس نا خوشایندی داشته باشند. از طرفی میزان آلودگی زیست محیطی گان ها باید حتماً بررسی شود چون روزانه تعداد زیادی از گان های یکبار مصرف استفاده می شود و دور انداخته می شود. پس باید مراقب  بود تا خطرات جدی محیط زیستی به همراه نداشته باشد. مسئله مهمی که درباره گان ها وجود دارد میزان نفوذ میکروارگانیسم به گان است. گان ها از نظر هزینه ای که برای تولید و استریل کردن آن ها می شود باید بررسی شوند چون روزانه تعداد زیادی گان استفاده می شود و نباید هزینه خیلی زیادی برای بیمارستان و مراکز بهداشتی داشته باشد.



:: برچسب‌ها: گان , فروش گان , گان جراحی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 4 بهمن 1399